Over ons
Wij treden op als gevolmachtigd agent voor een aantal verzekeringsmaatschappijen.
Dit biedt veel voordelen. Wij behandelen, accepteren en verwerken alle aanvragen voor verzekeringen geheel zelfstandig. Dat is sneller en efficiënter en zonder risico. Ook schadegevallen behandelen wij zelf. Wel zo fijn als u prijs stelt op goede, snelle en persoonlijke service zonder bureaucratische omwegen. Ook kunnen wij zelf producten samenstellen waarvan wij vinden dat die beter bij de klant passen.
Meer informatie over deze samenwerking met maatschappijen kunt u lezen in onze volmachtbrochure.
Reactietermijnen
Download hier het bestand met onze reactietermijnen.
Klachten Nederland
Klachten over het door u ontvangen advies of de bemiddelingsactiviteiten dient u in eerste instantie te melden bij Polisa B.V. Als u klachten heeft over de werkzaamheden van Nederlandse Assuradeuren dan kunt u deze indienen bij de directie van Nederlandse Assuradeuren. Wij zullen uw klacht onderzoeken en uiterlijk binnen 15 dagen na ontvangst van uw klacht inhoudelijk reageren.
Een volmachtbedrijf draagt geen financiële risico's. Dat is wettelijk zo geregeld. Een volmachtbedrijf heeft een eigen vergunning van de Autoriteit Financiële Markten (AFM).
- U kunt gebruik maken van ons klachtmeldingsformulier
- Wij kennen een interne klachtenprocedure
- Wij hanteren een procedure conflicterende belangen
- Wij zijn aangesloten bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid nr: 300.015640)
Klachten Belgie
Klachten over het door u ontvangen advies of de bemiddelingsactiviteiten dient u in eerste instantie te melden bij Polisa.be. Als u klachten heeft over de werkzaamheden van Nederlandse Assuradeuren dan kunt u deze indienen bij de directie van Nederlandse Assuradeuren. Wij zullen uw klacht onderzoeken en uiterlijk binnen 15 dagen na ontvangst van uw klacht inhoudelijk reageren.
Bent u niet tevreden, contacteer ons dan op één van de onderstaande manieren. Komen wij er met u niet uit, dan kunt u contact opnemen:
- ofwel met de klachtencoördinator/klachtenmanager van Polisa, te bereiken via info@polisa.be of op het nummer +31 88 1021555;
- ofwel de klachtencoördinator/klachtenmanager van NN, te bereiken via mycomplaint@nn.be of op het nummer +32 2 407 78 10;
- hetzij de Ombudsman van de Verzekeringen, de Meeûssquare 35, B-1000 Brussel
(www.ombudsman.as – info@ombudsman.as).
Tel. + 32 2 547 58 71 – Fax: + 32 2 547 59 75.