SCHADE
Hoe verloopt het proces van uw schademelding?
- 1. Schade melden
U meldt de schade bij ons schadeteam. Dit kan per mail via schade@nederlandseassuradeuren.nl of telefonisch op het volgende nummer 088-1021560. - 2. Aanleveren informatie
Afhankelijk van het soort schade hebben wij een aantal zaken nodig om de schade snel en correct af te kunnen wikkelen. Wanneer u de schade bij ons hebt gemeld krijgt u van ons een e-mail waarin staat welke informatie wij van u nodig hebben. Denk hierbij bijvoorbeeld aan foto’s, een ingevuld schadeformulier en een inschatting van de herstelkosten. In deze mail informeren wij u ook over zaken zoals het eigen risico. - 3. Schade-expert
Wanneer het om een grotere schade gaat, dient er een schade-expert ingeschakeld te worden. Wij plannen in dit geval een afspraak met een schade-expert voor u in. Deze stelt dan het schadebedrag vast. - 4. Reparateur kiezen
Vervolgens kiest u de reparateur die jouw voorkeur heeft. Uiteraard kunnen wij u helpen bij het maken van de keuze voor een reparateur. - 5. Eventuele uitkering schade
Als de schade is gedekt door een van uw verzekeringen, dan keren wij het schadebedrag aan u of rechtstreeks aan de reparateur uit. - 6. Invullen vragenlijst
Na afhandeling van de schade nemen wij contact met u op of u tevreden bent met het verloop. Op die manier weten we zeker dat u tevreden bent en kunnen wij eventueel verbeterpunten achterhalen.
Meer informatie over schade kunt u lezen in onze schadebrochure.